وبلاگ برزخ تکریت ( انتهای کانال ... )

خاطرات آزاده اصغر حکیمی مزرعه نو

خاطرات آزاده اصغر حکیمی مزرعه نو
تکریت 11 - اولین اردوگاه مفقودین و مخوف ترین اردوگاه اسرا

طبقه بندی موضوعی
پیوندها

وصیت‌نامه شهید کورش حیدری

پنجشنبه, ۱۷ مهر ۱۳۹۹، ۰۸:۴۵ ق.ظ

وصیت‌نامه شهید کورش حیدری

 

بسم الله الرحمن الرحیم

 انا لله وانا الیه راجعون

 بنام خداوند بخشنده ومهربان

 بنام یگانه عالم بشریت وصیت خود را مى نویسم :

اینجانب کورش حیدرى فرزند حسن متولد۱۳۴۶ صادره از شیراز به شماره شناسنامه ۴۹۵.

از خواهرانم و برادرانم و پدر و مادرم حلال بودى مى‌طلبم .

و همچنین ازخویشاوندانِ خویش

 اگر هر گونه ناراحتى از اینجانب سرزده است ببخشایند که سوى ملکوت مى‌روم بنده گنهکار خجل نباشم.

 از دوستان و همسایه‌ها هم حلال بودى مى‌طلبم و اگر که در این نبرد شهید شدم به مادرم وصیت مى‌کنم که گریه نکند زیرا به قول معروف که مى گویند مرا در روز محنت یاریم ده و گرنه در روز شادى وقت بسیار است و من هم مانند دیگر انسانها .

مى روم که آماده شوم براى روز رستاخیز

من چیزى ندارم ولى صحبتى که با خانواده ام دارم این که در آرامش کامل بسر برند و ناراحتى نداشته باشند.

 و از دولت جمهورى اسلامى خواهانم که این زینب داغدار را دلدارى دهد و آنان را در راه علم و معرفت و اسلام خط مشى دهد

و از دولت خواهانم که به دانش آموزان رسیدگى کنند و هرگونه کمبودى‌دارند به‌آن‌ها امکان دهند و تا ایران ماهمانند دژى مستحکم برروى جهانخواران سد شود و دولت اسلامى با پرچم الله اکبر در اهتزاز باشد و مردم را تا ظهور امام زمان (عج)آماده سازید که وقتى امام زمان ظهور مى کند دیگر در جامعه فساد تباهى نباشد

 از بچه‌هاى گروه مقاومت مسجدمان هم حلال بودى مى طلبم و اگر وقتش را داشتید هفته اى یاماهى یکبار در مزارم بیایند و فاتحه‌اى بخوانند شاید خداوند ازسر گناهانم بگذرد

و وصیتى که دارم به مردم البته به مردم بگویید من وصیت ندارم سپاه محمد (ص) وصیت دارد که اى مردم قدرتمند و استوار و با دلهاى آکنده از ایمان پرباشد که نوید پیروزى رابراى شما شهید پروران ایران جواب مى‌دهند و میرویم و با امام خودمان حسین بن على(ع) وداع مى کنیم وسینه مى زنیم و یزیدیان و اهل کوفه را به قهر عذاب الهى مى‌اندازیم و جامعه‌مان را اجتماعى از مؤمنین در راه حق بسازیم

دیگر عرضى ندارم بجز اینکه با تن خاکى خود توانسته باشم درجبهه حق وعلیه باطل کارى ناچیز انجام داده باشم والسلام علیکم ورحمة‌الله و برکاته این ‌بود از بنده اى خجل وشرمنده در صف شهیدان

 وصیت نامه شهید کورش حیدرى اعزامى ازشیراز ۶۵/۹/۲۹

درضمن اگر به کسى بدهکار بودم یادتان نرود چون الان یاد ندارم که به کسى بدهکار باشم وفکر هم نمى‌کنم ولى یادتان باشد التماس دعا .

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۹/۰۷/۱۷

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی