وبلاگ برزخ تکریت ( انتهای کانال ... )

خاطرات آزاده اصغر حکیمی مزرعه نو

خاطرات آزاده اصغر حکیمی مزرعه نو
تکریت 11 - اولین اردوگاه مفقودین و مخوف ترین اردوگاه اسرا

طبقه بندی موضوعی
پیوندها

قسمت 150 - سیمای نفاق 2

پنجشنبه, ۲۵ شهریور ۱۴۰۰، ۱۱:۱۹ ب.ظ

سیمای نفاق ۲

... هرچند قلم زدن پیرامون سوابق این گروهک خود فروخته با توجه به عملکرد سراسر سیاهی و تباهی آنها در این چهار دهه در چند سطر امکانپذیر نمی باشد ، جنایاتی که منجر به شهادت بیش از ۱۷ هزار شهروند بیگناه وطن شد.
و این جدای از همدستی با صدام در نسل کشی مردم عراق و افشای زمان و مکان  عملیاتها که منجر به شهادت خیل عظیمی از رزمندگان اسلام در عملیاتهای سرنوشت‌سازی چون والفجر مقدماتی و کربلای چهار و ... و رویارویی مستقیم با رزمندگان اسلام در جبهه های نبرد می ‌باشد.
در هر صورت ضرورت دارد بصورت خیلی خیلی مختصر نگاهی اجمالی به گذشته این سازمان و عملکردش در عراق و اردوگاههای اسرا  داشته باشیم .

🏴‍☠ هسته اولیه سازمان منافقین در سال ۴۴ شکل می‌گیرد در سال ۵۴ از آنجا که برای مبارزه با رژیم شاه اعتقاد به مشی مبارزه مسلحانه دارند ، و از طرفی سیاست انقلابیون به رهبری امام خمینی ره مبارزه اعتقادی و فرهنگی است لذا اسلام را دین مبارزه ندانسته و مکتب مارکسیسم که  طلایه دار مبارزات سیاسی آن دوران است را به عنوان مشی مبارزه انتخاب می‌کنند و در واقع هرجا به نفعشان است از اسلام مایه گذاشته  و هرجا به ضررشان است اسلام را دین تحجر و عقب ماندگی می‌نامند و اعتقادی به اسلام به عنوان مکتب زنده و پویا ندارند.
فی‌الواقع آنها از هر مکتب سیاسی آنچه را که به مذاقشان خوش می‌آید برداشت کرده و به عنوان یک ایدئولژی جدید دنبال می‌کنند و علت نفس کشیدن آنها نیز در طی این سالها همین رنگ عوض کردنها در موقعیتهای مختلف و البته پشتیبانی گسترده دنیای استکبار از آنهاست .

از دیگر اعتقادات آنها اینکه  هدف  ، وسیله را توجیه می‌کند به معنی اینکه برای رسیدن به هدف از هر وسیله‌ای می‌شود استفاده کرد لذاست که می‌بینیم برای ضربه زدن به جمهوری اسلامی دست به هرجنایتی می‌زنند و آن را مجاز می‌دانند و عملکرد ننگین خود را توجیه و رنگ و لعاب خدایی می‌دهند.

پس از پیروزی انقلاب اسلامی سرکرده آنها مسعود رجوی به علت عدم پذیرش قانون اساسی موفق به شرکت در انتخابات  ریاست جمهوری نشده و از طرفی نامزدهای آنها برای انتخابات مجلس نیز با اقبال عمومی روبرو نمی‌شوند و لذا با اعلان جنگ مسلحانه در سی تیر ۶۰ و آغاز کشتار فجیع شهروندان کوچه و بازار اینگونه از مردم که دست رد به سینه آنها زدند انتقام می‌گیرند.

.... ادامه دارد
 

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۰۰/۰۶/۲۵

نظرات  (۲)

اکثر قریب به اتفاق منافقین و منجمله خود مسعود رجوی در زندان شاه، به ساواک قول همکاری دادند و از زندان آزاد شدند. بعد از آزادی از زندان بعنوان خوش رقصی برای ساواک، تمام تلاششون رو گذاشتند روی شناسایی و نفوذ در هسته های مبارزین مذهبی برای لو دادن آنها...

همیشه دعا می کنم خدایا با یه خمپاره شهیدم کن

ولی اسیر نه!

 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی